Vinterlandet!

Jag har sedan vintern 09-10 verkligen hatat allt som har med vinter att göra och varit väldigt nöjd med avsaknaden av snö den här säsongen. Det har ju snöat lite varstans nu det sista och ute vid Kolmården har det varit rejält halt, men mest förra veckan, inte så mycket denna.

Idag när jag körde hem var jag inte så orolig över snön som kommit västerut, eftersom det ändå gått några dagar. Rätt tänkt för vägarna var ändå jättefina och mestadels snustorra! Woohoo!

Och jag måste säga att det är helt ok med vinter när det är som idag. Fint väder, massa snö i skogen som kantar vägen, men ingen som helst påverkan på vägbanan. Och när det sen hade blivit nästan helt mörkt och snön lyste sådär underbart blått, då var det riktigt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback