Första natten

Då har jag sovit första natten i sommarlägenheten. Det känns hur skumt som helst tycker jag när man flyttar in på nya ställen. Men so far so good och jag sov ändå ganska bra inatt... Vaknade med ett ryck och tänkte att varför har klockan inte ringt än men eftersom det var mer än 2 timmar kvar tills den skulle ringa somnade jag om istället... ;)

Sen har jag lite nojja över var jag ska parkera. Det finns parkering här på husets tomt, men egentligen kanske bara 3 platser, och det är 4 lägenheter. Vet inte hur många av de andra som har bil men igår var det först en, o sen en annan bil parkerad här... Har ingen aning om ifall de brukar ha bestämda platser eller om man parkerar där det finns plats... Nåja... Jag parkerade där det fanns plats o så får jag väl hoppas på att någon säger något om jag gör fel. :P

Det är SJUKT gött i all fall att bo så nära djurparken. På måndag har jag möte med min handledare 8:30, men i normalläget börjar jag aldrig före 10 för då öppnar parken. Och jag behöver alltid ge det någon minut så att besökarna hinner komma bort till mina djurs del. Sååå skönt för en nattmänniska som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback