Drömmarnas land

Jisses Amalia vilka konstiga drömmar jag drömt inatt! Och sådär extremt intensiva så att jag nästan legat vaken mer än jag sovit. Blä. Tur att jag bestämde redan igår att jag inte skulle gå upp i ottan o gå på Qigongen, satt uppe lite för sent med skrivandet på inlämningen som ska in idag.

Jag drömde om vetenskapliga artiklar, jag drömde om Kolmården och FoU, jag drömde om fest på fou och om en person som det visserligen var trevligt att drömma om, men lite jobbigt med.. :P

Nu måste jag försöka samla ihop tankekrafterna så jag får klart lilla inlämningen. Var rätt så däckad i migrän större delen av dagen igår, så jag ligger "lite" efter kan man säga. Fast jag har fått ihop tillräckligt för att jag ändå inte ska ha någon panik, vilket känns rätt så bra. Nu tror jag det är dags för frukost och vidare drömanalys!

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback