Projektplan inlämnad

Så var projektplanen för mitt exjobb inskickad. Ingen vidare bra projektplan, men jag försöker låta perfektionisten i mig ta lite mindre plats och inte bekymra mig så mycket över det. Det går sådär. ;)

Något jag märkt genom åren är att en jävligt dum kombination är att vara perfektionist med prestationsångest, samtidigt som man är världsmästare i att skjuta upp saker så länge det bara går (och lite till). Inte så kompatibelt och kan nog vara en av orsakerna till att prestationsångesten gör sig påmind lite för ofta. :P

Nåja, självinsikt är första steget till förändring?

Projektet jag ska göra känns i vilket fall skitkul. Jag är jättepepp på att få börja, även fast det kanske inte känns så bra att jag inte har någonstans att bo än. Men det löser sig, det gör det alltid?
Såna här ska jag hänga med i sommar... Bland annat...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback