Slöseri med tid?

Redovisningarna i fredags gick bra. Förutom att man får sitta och lyssna på samma jävla upprepningar av totalt irrelevant skit i hundra jävla år. Inte från redovisarna då, utan när Idioten ska gå igenom och ge "feedback" till grupperna. Idag mailade jag en artikel som sa emot vad han sagt på föreläsningen i torsdags, men det skrev han mest ett jäkligt normalt svar på, sånt man tänkt sig skulle komma från en normal kursledare. :P

Jag har alltså inte alls bestämt mig för om jag ska gå klart kursen eller inte. Jag vill egentligen inte, den ger mig inget och känns som totalt slöseri med tid, jämför med att lägga tiden på en annan kurs senare, en kurs jag faktiskt VILL läsa. Å andra sidan är det förjävla mycket enklare att bara gå klart den här kursen, om inte annat så rent logistiskt. Men att få 4 veckors ledigt nu vore så in i skogens guld värt att det nästan är löjligt.

Men mina två månader i USA som jag tänkt ta till vintern går nog åt skogen om jag inte går klart den här kursen nu. Så ja. Blä. Jag och min beslutsångest.

Får kanske låta själen bestämma bara? Vaknar jag varje morgon och vill skjuta huvudet av mig så är det ju inte värt det helt enkelt. Sen kan jag börja skita i lite föreläsningar också, eftersom jag faktiskt inte bryr mig om vad han tycker längre. Det är inte obligatoriskt så fuck him. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback