Fortsätter på samma spår

Jo det här inlägget kommer fortsätta där jag skrev sist. Då jag trivts så bra i Linköping och kände att jag kanske inte riktigt ville flytta där ifrån ändå. Men nu när jag faktiskt ska åka upp igen imorgon, så har jag verkligen ingen som helst lust att göra det och blotta tanken ger mig lite lätt jätteångest. Gött? Men ja. Får se hur det känns när man väl är där uppe.

Helgen har i alla fall varit rätt så fin. Jag har promenerat långt, joggat, ätit rätt så gott, träffat "min" fina gamla fjörd, träffat fina vänner och ja, haft det bra helt enkelt. Jag har till och med börjat skriva lite på min metoddel till exjobbet, eller skriva rent så gott det går hur vi tänkt så att jag har det väldigt tydligt inför pilotstudierna. Fick en idé också om att ta med ytterligare en art, eftersom de ändå kommer dela hägn med drillerna. Vore kul tror jag! :D

Nu ska jag nog drömma vidare om en lägenhet inne i Göteborg. Tänk så fint det vore.....

Kommentarer
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares betraktelser

Då är vi två (som drömmer alltså)! Låter så spännande med exjobb, jag blir riktigt avis. Det var så kul att skriva uppsats!



Sv. Ja, det känns verkligen jättehärligt alltihopa! :-D Duktiga, duktiga Batmobilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback