uttjatat ämne?

Hehe, nu kommer nog den sista av mina tävlingstrådar. Kanske. Om jag inte bestämmer mig för att lägga ut någon film på det hela också! ;)

Var hem till Alingsås igår en snabbis för att hämta lite saker jag behövde men glömt där, tog såklart med mig mobilsladden när jag ändå var igång. Kollade igenom filmerna och det kändes faktiskt som att jag gjorde ett bra jobb! Störde mig lite dock på vänsterfattningen i LB:0, har som kommentar att fattningen var sen, men när man ser filmen så är jag ju precis framme vid bokstaven. Dock tyckte jag att bokstäverna satt lite galet, men det är väl som de är utsatta som man har att gå efter eller? Skitsamma, var inget större neddrag på det så... :D

Två uppställda bilder ska ni få se iaf.. var inte så lätt att få till det, hon ville inte stå still! :)

Såhär gör hon ofta när hon inte vill stå still, gapar o drar huvudet åt sidan. :D


Men tillslut fick vi till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback