ahhhh, denna lycka!

Jag hinner inte alls skriva nu för jag måste gå o lägga mig för en halvtimme sen.... Men jag bara måste skriva en kort notis om att hästar verkligen gör livet värt att leva. Helt otroligt underbart fantastiskt! Allt blir små rosa moln efter ett lyckat ridpass, och i helgen har jag ridit 3!

Det är kul med en ny häst man fungerar med, för det går så himla fort i början! Varje gång man sitter upp lossnar det ytterligare! Idag hittade jag verkligen traven, den har tidigare varit väldigt skör och inte helt ihophängande, men idag så. WOW!

Jag kom på mig själv med att sitta där o känna mig helt bubblig inombords över hur fantastisk den lilla underbara hästen är. Rita tog en bild på oss igår när vi ridit klart. Se så söt han är. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback