Knäppdjur!

Blev en ganska händelselös dag i stallet idag. Först det obligatoriska skitsnacket (alltså inte att snacka skit om folk, utan att bara babbla bort tid) som alltid drar ut på tiden för att det är så trevligt så att man se får bråttom. :D Fast vi fick inte bråttom för vi hade inte så mycket att göra. Monet och Jada togs ut men bägge hade träningsvärk och visade tydligt att dom ville ta fredag. Så skulle vi skritta runt dom bara så dom gick ur sig det hela men tillslut ledde vi runt dom på ridbanan för att röra lite på vårat fläsk också. Sen släppte vi dem en i taget så dom fick rulla. In med dom igen och åka hem. Haha. Imorn blir det dock andra bullar. :P

söt ponny och söt hingst.. jag satt på en "tack trunk" som står precis nedanför bilden, de tyckte att jag borde ge dem godis om jag skulle sitta där... såklart... :)


Monet var hygglig och gick såklart till den fuktiga sanden som höll på att vattnas när hon släpptes för lite rullning... hur vi inte kunde räknat ut det vet vi inte.. men men, hon behövde ändå redan ett bad.. igen... :)


Jada tyckte att det dög att rulla ungefär 2 meter från där jag släppte henne. haha.. kallblodet i henne som gör att hon inte är lika fisförnäm? ;) tycker dock att hon ser ut som en hund som vill busa/bli kliad på magen på bilden.. :D

Kommentarer
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

Underbara bilder! Sooooooommar! Borde vara spöstraff nästan på att läskas sådär. *muttrar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback