it's all in the future

Sommaren är slut. eller det känns så iaf. fast idag är det fint. men annars har det mest regnat. o vart kallt.
jag vill ju bada!
bada bada bada bada bada bada bada!

var nere i köpenhamn i några dagar nu. köpenhamn är så jävla överskattat! det är pisstrist där, men det är underbart att träffa roger. :) han har det bra där nere, och trivs som fan med sitt jobb. men det är som vanligt alltid jobbigt med framtiden. men nu vet vi att han inte kommer jobba på det företaget mer än 3 månader till efter det här är slut. av olika anledningar. men vi vet ju inte heller om det blir 3 månader till.

jobbet i sthlm hör inte av sig. vilket är sjukt jävla dåligt!
just nu vill jag nästan vara kvar i göteborg ett tag. fast samtidigt så längtar jag till lägenheten i sthlm. men fan man vill bara att han ska få ett jobb!

Mejram är bäst i hela världen också.
Hon har inte haft en enda dålig dag efter betet. iaf inte med mig! ;)
red ju sommarkursen på henne, och det gick sjukt bra. sista dagen var nästan löjlig, hon var SÅ fin i galoppen, så säger Lena att jag ska kräva lite mer av henne eftersom hon är så lugn. så bara håller jag om henne lite mer med benen och hela hästen bara växer under mig. Lena sa bara "Ja.. så är det" med ett leende från öra till öra. :)
Och sen flytten till det nya stället har det också vart helt underbart.
så nu vill jag VERKLIGEN köpa henne. kicki var med igår o kikade när jag red privatlektion, o hon o lena pratade efter lektionen. O lena hade sagt något i stil med att det var så härligt att två individer som är så fel för varandra är så rätt! :D
och det är verkligen så. det är MIN häst! :)

Och det nya stället K har flyttat till! ojojojojojoj! Det är så sjukt underbart o harmoniskt! Man fylls med en underbar rofylld känsla så fort man hoppar ur bilen, och sen vill man aldrig åka hem igen! :) Och så har dom ju en liten mindre privatstalldel. Där skulle jag få ha Mejram. och det är ett bra pris. åhhhh jag vill!

Ja nä nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback