gårdagens fortsättning

igår när jag skulle sova så insåg jag att jag glömde skriva det jag skulle skriva! haha! :D

jag ringde som sagt runt till läkare o sånt i fredags och skulle återkomma efter helgen. insåg att jag ändå inte skulle hinna med något läkarbesök på måndagen eftersom jag skulle jobba, rida och så skulle gordon åka tillbaka till köpenhamn. så jag ringde igår istället.

fick en tid på VC och fick träffa en läkare som jag skrev upp som min husläkare. hon tyckte att jag absolut skulle få en remiss till öppenpsyk här med, och förstod inte alls hur idioten i gbg hade tänkt. vi pratade igenom allt lite snabbt och hon sa att hon kan inte göra så mycket för hon kan inte tillräckligt. men att jag mer än gärna får komma till henne om det bara gäller förnyelse av recept o sånt. sen så bestämde vi att vi skulle ta en massa prover. dels då sköldkörteln eftersom mamma och mormor hade fel på den, sen ville hon kolla en hel massa andra värden också. vet inte hur många rör blod det var! men många! :O fast sköterskan var duktig o stack rätt med en gång, fastän jag har svåra ådror. hehe.. sista röret kom det knappt något blod. det är kul att ta blodprov! :D

men det känns iaf såååå skönt att det äntligen snurrar igen! att jag är i systemet och har nånstans att vända mig. bara det är liksom ett sjukt stort lyft!


jobbet idag var segt. det var hemskt lite folk ute.
men holst- tysken- var i sitt esse! han fick tom 30:- från en nisse för att SLUTA spela på sitt munspel! ;)
o så säger han hela tiden "tack så mycket, varsågod, kommer tillbaka" när han slutar spela, eller har berättat något, eller bara visat något. han gav mig ett par strumpbyxor! haha och så blir han så glad när man tar emot saker. dom var visserligen nya, men rätt smutsiga så jag slängde dom när han inte såg. :o

sen fick vi lite celebert besök- Arne Weise kom o stod jättelänge vid uppgången o väntade på någon som aldrig kom! en uteliggare började prata med honom o han var riktigt trevlig tillbaka faktiskt! :)

sen kom min teamledare o bjöd mig på bulle o varm choklad, dom andra hade fått igår, men jag hade redan åkt till läkarn då, så jag fick mitt idag! för att vi var bästa utdelarna i hans gäng i förra veckan! :)

hej o hå ikväll kommer roggan hem igen! o så är jag ledig imorn! hurra!!! :D

sen så verkar det vara lite problem med filmen jag postade länken till igår.
så gå in här http://smg.photobucket.com/albums/v189/lazertomte/Herda/ o så är det den första filmen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback