kär i kärleken

det här har jag snott från annanio. jag orkar inte länka till henne. :P
men karro har snott många av sina sånahär från henne också. hon kanske är grunden till allt ont? :O

HAR DU VARIT KÄR I EN BÖG? Jag är alltid kär i bögar! Bögar is the shit. fast jag vet inte om jag vart kär i en bög på allvar nån gång iofs eller om jag bara vart kär i dom.
HAR DU VARIT KÄR I EN MER ÄN TRE ÅR YNGRE PERSON? min roger är ju 3 år yngre än mig. men mer än 3 år- nej.
HAR DU VARIT KÄR I EN MER ÄN SJU ÅR ÄLDRE PERSON? Måste man komma ihåg hur gamla alla är jämt? men 7 år är nog "rekordet" också.. så inte mer än det vad jag minns nu.
HAR DU VARIT KÄR I EN LÄRARE (OBS VILKEN I SÅ FALL)? Nej. Men hovisen vi hade som tappskolärare var ju trevlig att titta på. o matte/fysikläraren (björn?) vi hade på fredagar på komvux var kul att tycka om lite sådär på skoj. men det är ju inte att vara kär. bara att förgylla vardagen!
HAR DU VARIT KÄR I EN KLASSKOMPIS? Massvis med dom. haha nej men några. :)
HAR DU VARIT KÄR I EN KÄNDIS (OBS VILKEN I SÅ FALL)? Markus Mustonen och jag SKA gifta oss, så är det bara!
HAR DU VARIT KÄR I EN VEGAN? Jag o mina vänner var ju störtförälskade i hela göteborgs vegangäng förr om åren. dom var ju så hemskt söta. :)
HAR DU VARIT KÄR I EN VEGETARIAN? Nån av dom var säkert bara vegetarian.. o så är det fler som vart det ja.. jo!
HAR DU VARIT KÄR I EN KÖTTÄTARE? Ja det med faktiskt! Flera styckena!
HAR DU VARIT KÄR I EN SOM ALLA ANDRA OCKSÅ VAR KÄRA I? Haha det måste man väl vara annars är man dum i skallen. fast jag orkar nog inte dra alla namn.. men vi hade ju trion i mellanstadiet, o alla coolingar på högstadiet.. o sen så vart ju hela kompisgänget kära i samma grabb ett tag med..
HAR DU VARIT KÄR I NÅGON FRÅN ETT ANNAT LAND (OBS VILKET I SÅ FALL)? Jag vet faktiskt inte. Försöker fundera lite med hjärnan står rätt så still.
HAR DU VARIT KÄR I NÅGON SOM SA ATT DEN EJ VAR KÄR TILLBAKA? Olyckligt kär är min grej.
HAR DU VARIT KÄR I EN INTERNETKOMPIS? Jorå det har jag allt det med!
HAR DU VARIT KÄR I EN NARKOMAN? Ja tyvärr. men ingen typ hardcore herionaddict.
HAR DU VARIT KÄR I EN SLÄKTING (OBS VILKEN SORTS I SÅ FALL)? Alltså inte direkt, men lite småbetuttad i min ickekusin var jag allt. men han är alltså inte släkt alls på något sätt, förutom via giftermål och giftermål.
HAR DU VARIT KÄR I ETT SYSKONS KOMPIS? En eller två där med faktiskt.
HAR DU VARIT KÄR I EN FUNKTIONSHINDRAD? Nej men jag har haft en het granne utan ben!
HAR DU VARIT KÄR I EN POPPARE? Poppare är ju så sjukt söta. :) eller var. då. när jag var kär i dom.
HAR DU VARIT KÄR I NÅN SOM INTE VAR POP? Jag har nog varit kär i en av varje.
HAR DU VARIT KÄR I EN DEPRIMERAD? Den enda som INTE haft major issues är nog roggan. haha. :D
HAR DU VARIT KÄR I EN KOMPIS POJK/FLICKVÄN? Nej jag tror inte det?


That was my love life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback