fyra

Jag är nu flyttad och har börjat jobba.
Jag måste tyvärr säga att jag inte trivs sådär överdrivet bra här uppe, inte än iaf. men det blir säkert bättre när allt kommit mer på plats och roger flyttat hit också. jobbet däremot är helt ok. lagom roligt men rätt så rörigt än så länge. och pendeltågen är ju bara för bra. igår hade en elledning rasat- jag blev en timme sen. idag var  det signalfel vid centralen så all tågtrafik stod still i en timme. blev ca 20 min sen.

men men.
det löser sig nog.

till helgen ska jag hem till gbg igen o fixa lite mera.
nästa helg ska jag fika med bukefolk i uppsala- ska bli skoj! :)

idag ska jag skicka iväg ett mejl till ett stall som söker personal. även om jag ändå trivs på jobbet nu så är det inte sketaskoj att gå upp 5 varje morgon....


snor från karro som vanligt:


4 jobb jag haft:
hästskötare
labassistent
barnflicka
tidningsutdelare (på stan alltså)

4 filmer jag kan se om och om igen:

the last unicorn
mannen som kunde tala med hästar
remember the titans
sagan om ringen

4 städer jag bott i:

göttlaborg
sigtuna
engelwood (new jersey)
camarillo (californien)

4 tv-serier jag brukar titta på:

csi
gilmore girls
mcleods döttrar
las vegas

4 platser/länder jag vill besöka:

dominikanska republiken
grönland
island
kuba

4 typer av websajter jag besöker dagligen:

mailen
bukefalos
helgon
jobbsidan

4 favoriträtter:

mexmat
pannkakor
pasta med nån god sås
skaldjur

4 ställen där jag känner mig bekväm:

i stallet
hos roger
hos mamsen o papsen i usa
i "min" skog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback