fan fan fan

jag tycker inte om joakim thåström.
men den här är helt briljant.

och den är helt tillägnad "mr big".
o jag hoppas innerligt att jag slipper gå runt o vara såhär bitter i hela mitt liv.

kom igen nu kärleken- kom o ta mig med storm så jag slipper gå o sukta efter helt fel människa!



Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann

Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Fick jag spela om partiet
Fick jag chansen en gång till
Fick jag vrida tillbaks tiden
om dom gav mig en ny giv

Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Alla klockor, körer
Alla himlens orglar skulle varit för oss
Alla trummor och trumpeter
Alla sagor, alla under
Allt på en och samma gång

Fanfanfan det skulle varit du

Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två

Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Åh, jag GILLAR Thåström. Så, tack för nostalgin. :-))

Karenina är min favvis annars i kategorin lätt bittra, sentimentala låtar. ;-)

Postat av: lizan

jag tycker ju inte om honom för att han är så överdrivet mörk o svår. :D

fast han är ett geni ibland får jag väl medge! ;)

2007-04-03 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback