jag har ju grannar!

så var man i alingsås igen, och som vanligt vill jag inte åka hem. fast jag vill inte vara kvar heller?
hmm. skumt. o så vet jag inte vad jag ska göra av marsvinen heller om jag flyttar hit. finns liksom inte plats för dom, går väl o fixa iofs men ändå.. knepigt.

igår var det fest!
fia o lina fyllde bägge 25 o hade gemensam fest. det var en riktigt lyckad fest o jag hade riktigt riktigt roligt! det blev precis så kul som jag hoppades! :) fast så var där ju massa par, o oj vad jag märkte att jag också vill ha någon att hångla på! o så har jag inte ett enda ragg i påsen liksom. :P men men. det får lösa sig en annan gång. :D var iaf kul att vara full med gamla vänner. :D
sov hos fidde o louise där jag fick en underbart god frukost- en nymixad smoothie! *mumma* sen åkte jag o hämtade maria o åkte ut till Torslanda där det var dressyrtävlingar med 4 ekipage från nolvik (klubben K är med i). var skoj att träffa alla o se på lite dressyr, dock blev det tråkigt då lenas häst visade sig vara halt.. bara o hoppas att det var allvarligt!

sen åkte jag hem till alingsås o funderade över livet när jag började prata med en bukekompis på msn. hon bor ju i alingsås men jag har aldrig trott att hon bott här ute, men tänka sig att hon bor en minuts promenad bort. :D så vi har precis varit ute på en promenad runt i kring här! :D en oväntat trevlig avslutning på kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Haha... tänk vad världen är liten! :-))
Så du var också på Torslanda? Måste ha missat dig precis då, åkte därifrån vid halv tre?
Eller så gick vi om varandra förstås, också möjligt.

Vad trist med Lasse, hoppas det inte är något långvarigt. :-((

Postat av: lizan

vi gick om varann, kom dit till halv ungefär om jag inte minns fel. o såg ju jennie o dom andra så jag kikade efter dig men såg dig inte så! typiskt! :P

2007-04-16 @ 21:59:03
Postat av: SaraMara

Mäh, vad typiskt... :-(( Nåja, får ta det en annan gång. Är du fortf. hemma och vill se på mer förnedrande hoppning så är det träning för Gunilla igen imorgon. Hoppas kunna klara av svåra moment såsom för fram handen från magen och lätta på tjocka rumpan ur sadeln. Det du. ;-)

2007-04-16 @ 23:14:38
URL: http://frogstomp.blogg.se
Postat av: lizan

åkte hem idag, annars hade jag ju såklart gärna kommit o kikat! :D skoj att du fick plats!!

o grattis i efterskott också! *härskulleenbukebumppassabra*

2007-04-16 @ 23:17:45
Postat av: SaraMara

Åh, vad synd! Tackar, tackar! :-))

2007-04-17 @ 10:18:32
URL: http://frogstomp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback