lev i nuet

ännu en lååång lista bara för att det är skoj. :P
snodd från nio som vanligt. :D

Är: Trött
Ger intryck av att vara: Ehh.. trött?
Mår: Lite si och lite så, ibland mer så, ibland mer si.
Ska: Gå o lägga mig alldeles straxt.
Har: Degat o varit i stallet o ridit herda o tiiu o hängt med tekla.
Bör: Gå o lägga mig.
Kan: just nu eller alltid eller va?
Blir glad av: hästar!
Vill ha: en hel hög med pengar, mejram, samt någon att hångla upp.

Skulle vilja:
veta precis vad jag bör göra med mitt liv och kunna utföra detta.
Tycker om att: hänga i stallet, sova, prata, bada, ha skoj mm mm
Drömmer om: pengar o hästar
Längtar till: en annan gång mest
Fasar inför: mitt liv?
Har ett brinnande intresse för: djur i allmänhet och hästar i synnerhet

Bryr mig om: mina nära och kära, hästarna, naturen o säkert fler saker.
Trivs med: hästarna och folket i stallet, med dom i gamla stallet och med folk som trivs med mig.
Känner obehag inför: vad jag ska göra av mig själv och skummisar som man inte vet vart man har dom.
Planerar att: flytta hem, börja plugga o köpa mejram.
Bor i: 3a i sigtuna
Skulle vilja bo i: jag trivs iofs himla bra med min lägenhet, men jag skulle fan inte banga ett beach house i malibu tex. eller en gård nånstans.
Klär mig gärna i: mysbyxor o stor tröja, hästkläder eller jeans o t-shirt
Äter gärna: skräpmat, kinamat, pannkakor
Dricker gärna: saft, oboy, cube, öl, läsk

Tränar: dressyr fast har ingen tränare just precis nu
Tittar ofta på: CSI, desperate housewives, gilmore girls, Law & Order SVU mm
Lyssnar ofta på: kent
Läser: inte så mycket, har inte ro till det. men harry potter läses så fort ny bok kommer ut.
Prenumererar på: pollux
Idag: stallet o chillande med tekla
Imorgon: stallet o sen förhoppningsvis träffa karro inne i stan
Igår: inte vilja åka hem o sen en låååång bilresa hem genom landet.
Nu: ska jag ta mig i kragen o gå o lägga mig, före eller efter att när lammen tystnar är slut.

Vill se: inte så mycket vad jag vet
Vill göra: något som ger mig pengar. o hångla.
Glad över: mina underbara hästägare, både nuvarande o fd, hästar, och att jag har undebara föräldrar
Arg på: mig själv ibland
Stolt över: just precis idag inte så himla mycket tyvärr.

Rädd för: att trilla av hästar :D att rida över motorvägar (på broar alltså), ensamheten, ångesten.
Nyfiken på: skitmycket! jag vill kunna massor! helst allt! :D
Lycka: skogsturer till häst, att känna sig helt trygg, pengar.
Sorg: att jag mår som ett jävla mongo
Älskar: min familj, mina vänner, glennpa o rolle, hästarna, andra nära o kära som är värda att älskas
Hatar: att må som jag gör, att vissa beter sig som dom gör, men jag hatar nog inga personer
Äter: vegetariskt o skitdåligt :D
Sover: mycket, många timmar varje natt, jävla mongomedicin. :P
Dansar: hellre än bra :D
Lever: ja jag försöker iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback