scratch your way out

idag har jag haft fullt upp!
eller iaf jämfört med vad jag brukar. :D

sov till 12 eller nåt o åkte ut till stallet så jag var där vid 14 eller nåt. pratade med anki o anders medans dom fixade det sista o mockade sedan åt herda o tog in henne. medans hon åt mockade jag någon box till också. sen red vi ut den korta svängen o red på den volten som är i slutet av den vägen. herda var dock stressad över att vara alldeles själv i en helt ny skog. :P men hon gjorde inga dumheter iaf och var RIKTIGT fin i skritten. :)

sen hem o duscha, äta o se på top model medans jag planerade med karro om kvällen.
blev att jag hämtade upp henne i täby o åkte sen till några vänner till henne i bergshamra. kände dock efter första klunken gin att jag inte skulle bli full utan bara illamående (blir ju så ibland.. dricker o dricker men det händer inget o jag mår illa) så jag la ner det. sen åkte vi till KTH o hämtade bilen för att åka till universitetet för att gå på nån ska-grej, men där var det smockfullt så vi körde in till stan o gick på 80s istället.

o en sån besvikelse! :P
eller vi hade iofs kul, men 100:- för ett sånt litet skithak? :P
men vi fick dansa o träffa lite folk (bla frisörroger vilket kändes lite pinsamt med tanke på att jag såg ut som fan i håret pga tidsbrist) o umgås, ha en electropolisnostalgidans till photographic, o sen kom det som gjorde kvällen.
*trumvirvlar*
Henric de la Cour dök upp!!!!!!!!!!!! :O :O :O :O :O

så vi stod o beundrade honom resten av kvällen o blev överlyckliga över att få snudda vid honom..
hahaha. :D
ibland är man bra fånig, men är det ens ungdomsidoler så är det. dom kommer alltid ha en speciell plats i ens hjärta o man kommer alltid bli lika fånig... så är det bara, o ska också vara. :D

så nu tänker jag lyssna på en av dom bästa låtarna i världshistorien o drömma mig bort!

She turned to me as I said hello
when I passed her down the hall
She forced herself to bring me a smile
but I think she didnt mind at all
In just two seconds, I said to her
you could have me down on my back
She laughed, laughed, laughed but I didn't care
she stroke me like a blitzattack

She looked so good
She looked so fine
but she will never look better than me

Burning up with fever again
and the fever was running high
I licked her face and asked her if
she wanted to lick mine
She looked so nice as I laid her down
with a shotgun placed in her mouth
I feel the tickle as I pull it of
and now I know there is no doubt that

She look so good
She look so fine
but she will never look better than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback