idolbilden!

i torsdags mådde jag inte alls bra, o funderade på om man skulle göra något åt det, men tänkte "nä. jag väntar till efter jobbet imorn om det fortfarande känns jobbigt då". Alltså jag mådde skit och VILLE till jobbet för att det nog skulle underlätta måendet! :O :O :O

vaknade igår och insåg att vädret var skitfint. enda fina dagen på evigheter, o säkert den sista, o så ska man jobba. så jääävla surt. blev faktiskt riktigt irriterad över det hela. jag vill vara ute i fint väder!!!!!!!
kom iväg till jobbet iaf och det var hyffsat mycket att göra, eller ja. nä. men mer än det varit innan. mest kanske pga buffén som skulle plockas in o så. sen kom en JÄTTELEVERANS med varor, jag storknade faktiskt nästan lite, men underbara peter hjälpte mig med det! så det gick faktiskt ganska fort och man kan ha kul emellanåt! sen SOM VANLIGT så ska det komma en massa kunder medans man håller på o stressar med allt som ska göras innan man ska stänga och är sen med det pga leveransen. så jag blev sen därifrån, men vafan!

och jag hade rätt i torsdags, det kändes bättre efter jobbet, så jag behövde inget göra igårkväll heller! däremot hade jag sjuuuukt ont i benen, dom hade svullnat på rätt bra tror jag pga värmen i kombination med jobb. lät grisarna springa ute en stund i sina selar, inte alls lika mycket sura miner den här gången och inte lika mycket fastnande heller, tror inte glenn fastnade en enda gång tex! :D

idag är jag helt ensam hemma hela dagen! ska kanske ut på en öl med charlotte ikväll (hon var förkyld så hon var lite osäker), hoppas det för jag är ruskigt ölsugen! nånting vill jag göra iaf. sista lördagen innan skolan börjar ffs! :D

sen så ska ju yahoo photos stänga ner, o jag hade liksom glömt bort att jag hade bilder där. och blev helt totalt ÖVERLYCKLIG när jag insåg att jag hade bilderna från fakes releasefest där, trodde jag bara haft dom på min sprayhemsida som spray tog bort pga för många besökare..............

alltså fanns den här idolbilden kvar
image137

och ja anledningen till att jag håller upp tröjjan är ju för att vi (jag o martin) tyckte att hans nyritade konstverk också skulle vara med på bilden. som iofs inte syns, men här är en närbild:
image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback