sömnlös i alingsås

det är ju inte helt ovanligt att jag ligger sömnlös, framförallt inte natten innan jag faktiskt måste kliva upp en viss tid... måste ordna med något så att man får sova. det här håller inte i längden och om lite drygt två veckor börjar skolan, då MÅSTE jag kunna sova. :/

jag är smart som skriver rubriker och sedan glömmer skriva om det som står i rubriken. avslutade ju förra rubriken med groda men glömde skriva att jag o sandra hittade en groda på väg tillbaka till bilen efter badet. pytteliten och skitsöt var den iaf. :P

haft ett par trevliga dagar med roliga skratt.
jag och kicki satte upp en handlingsplan på hur jag ska skaffa mig en karl. och jag tänker inte skriva upp listan som är resultatet, IFALL någon som är med på listan skulle råka läsa. ;)

fast samtidigt så vill jag ju inte ha någon äcklig kille. när man dagdrömmer sig bort till bättre tider så rycks jag hårdhänt ur drömmarna av en ren panik över att ha en pojkvän. fast samtidigt så är jag så fruktansvärt beröringssjuk, och att ha någon som tycker om en bara. som håller om en när man är ledsen, skrattar med en när man är glad och bara allmänt bryr sig om hur man mår. och visst gör vänner sånt, men det är inte samma sak.

sen andra gånger så saknar jag roger nåt så otroligt. han var verkligen sån. han fick mig att skratta varenda jävla dag. jag fick krypa ihop och bara gråta. vi pratade om allt och inget. men mycket just allt det roliga. vi hade faktiskt himla skoj himla ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback