kentdrömmen

glömde ju skriva om dom konstiga drömmarna, så dom får helt enkelt ett eget inlägg.

jag drömmer ju väldigt mycket, väldigt intensivt och väldigt konstigt. det är väldigt ofta väldigt jobbigt eftersom jag inte får sova ordentligt och dessutom sitter känslorna från drömmarna kvar och kan förstöra (eller göra iofs) en hel dag.

inatt har jag drömt nästan hela natten om kent. på olika sätt och olika varianter men det har handlat om kent. jag har nu träffat dom, jag har festat med dom, jag har gått på stan med dom, jag har kramats med dom, jag har vart vilse i sthlm med dom (vilket är lite underligt) och i sista omgången dröm så fick jag tom pussas med min älskade markus. men vad händer sen? jo han gör något annat, minns inte vad, o jag sitter med jocke o nån random människa. då säger jocke åt mig att om han vore jag så skulle han dra nu. när jag frågar varför så säger han att jomen jag är ju ändå för ful för markus så... :O :O :O :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

jävla jocke, han är dum! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback