musik plugg musik plugg musik plugg

musiken går konstant hos mig nu igen. och det är så sköööööööönt att vara på musikhumör igen, I löv musik. fast jag vet inte om det kan ha o göra med att jag mår lite sämre igen. och i så fall är det ju inte alls bra. men jag väljer att tro på att det är en bra grej! :D

efter drömmen om min drömkille så har det blivit mer rock igen. gärna bandit eftersom jag faktiskt typ inte har någon rock alls på varken dator eller skivor. men det är ju helt ok för då kan jag sitta o drömma mig bort när jag lyssnar på favvon som jobbar där (nej jag har aldrig hymlat om att jag dels är löjligt patetisk samt kan bli helt totalt besatt :D). o nu sitter jag istället o tokdiggar till mustasch som visade sig vara en förvånansvärt bra pluggmusik. hur det nu kan komma sig?

kent släppte biljetter till vårturnén igår. inte alls samma tryck på biljetter. beställde till skövde för att fundera sen om man vill gå, men peter ville gå så det känns som att jag måste gå? jag ska iaf gå på allra sista i malmö (om inte biljetterna tog slut typ nu vilket dom inte borde gjort peppar peppar) men peter ville inte med dit så jag sa att jag kunde gå på bägge. fast nu vet jag inte om jag vill. haha. klart jag vill iofs. :) markus liksom! känns så jobbigt bara att bestämma att åka så långt med någon man aldrig träffar när det dessutom är mer än 2 månader kvar tills dess. skövde är väl iofs inte långt. men ändå!

sen är jag sååååååå sugen på smashing pumpkins. 1e mars på hovet. nån mer som är sugen? jag har typ dom o U2 kvar på min "måste se"lista. så det känns dumt att inte ta tillfället i akt.

sen är det massssa plugg nu. igårkväll skickade vi in större delen av vårat projektarbete till handledarjenny. dock verkar det som att vissa har mer kvar att göra än andra. mitt är klart såvida källhänvisningen är korrekt. 2 andra anser sig INTE klara, och den 3e hade tydligen inte riktig källhänvisning. känns lite jobbigt med tanke på att allt ska vara klart på måndag o vi måste skriva abstract, diskussion o få ihop layout mm. :S ska iaf sitta imorn efter skolan och på torsdag. sen har vi fredag som reserv, vilket jag dock hoppas på att vi slipper utnyttja.

sen har man ju allt annat i skolan med. våran etologiska studiegrej blev iaf klar o inskickad idag. o robin har äntligen fått napp på en skola där vi kan hålla våran lektion i evolutionsbiologi, dock undrar jag hur deras biologilärare är funtad, för han hade frågat "är det sån religiös skit?". borde inte någon som är biologilärare veta vad evolutionsbiologi är? nåja. sen är det ju bara artikeln i biologisk mångfald kvar, men det skulle redovisas nästa termin så den tänker jag inte fundera på förrän på jullovet. dessutom har vi ju våra vanliga PBLer. har inte alls lagt någon energi på det de senaste veckorna så denna har jag iaf ansträngt mig liiiiiiite mer. men jag oooorkar inte få klart det sista. blä att man ska vara såpass lat som man är! :P

men nu måste jag göra en sista ansträngning så att jag blir klar med det och hinner laga mat innan ugly betty börjar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback