usch vad hemskt

blev sååå jävla ledsen nu. och om jag blir så ledsen som knappt kände hästen så kan jag bara ana hur S mår nu! en av världens absolut härligaste hästar har fått vandra vidare. jag visste att det var på gång och hur hårt hon kämpat, men fan vad tråkigt det är.

tror att det tar så hårt mycket för att han var en exakt kopia av Axious ("min" hingst i usa). Inte utseendemässigt (förutom mycket vitt), men personligheten, glädjen, viljan. Samma underbara härliga utstrålning. Men kanske kan Wille hjälpa mig släppa Ax, för det har jag inte lyckats göra än, trots att det gått flera år.

MASSA kramar till S.

Vila i frid Wille

Kommentarer
Postat av: Sara

NEJ! Bräks? Fy vad hemskt. :-(((

Postat av: pernilla

stackars lilla bräk :( har också vetat att det var på g, stod dessutom i samma stall som den brune innan han också lämnade in.

jag håller tummarna för att nästa blir hennes stjärna.

2007-12-17 @ 14:08:50
URL: http://ponte.blogg.se
Postat av: lizan

ja hemskt hemskt. :(

jag ska nog inte skaffa nån häst. blä!!!!!!

2007-12-17 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback