drömmen om möbler

nu har jag letat runt på alla möjliga ställen överallt.
hittade tillslut denna i nios blogg när jag klickade på någon gammal månad.

jag har alltså sjukt tråkigt och behövde en lista att skriva.

Vad har du på vardagsrumsbordet just nu?
ojoj... det vill jag egentligen inte säga... ruskigt mycket.. en hel massa räkningar, datorn, disk, tomt mjölkpaket, tomma godispåsar, digipass till internetbanken.......
Din favoritplats i hemmet?
Det jobbiga är att jag nu insåg att jag inte har någon favoritplats här. eftersom jag inte vill bo här. fast jag vill ju inte flytta heller. nåja. det får väl bli mitt hörn i soffan då.
Favoritmöbel?
Min säng har ju alltid varit min favorit. men den nya sängen är inte lika bra som min gamla. men den får nog ändå vara favoriten tror jag.. eller nåt...
Vad köpte du senast till ditt hem?

Tja... jag o roggan var ju o handlade för 10 000 på ikea, under tiden som han funderade på hur han skulle göra slut. smart kille. men iaf. billybokhyllor och vitrindörrar, två malmbyråar den höga varianten, o så 180sängen då.
Möbelköp du ångrar?
Ja allt vi köpte då känns ju tämligen onödigt. fast det får ju han ta hand om. sängen känns jäääääävligt onödig dock så det får bli den.
Favoritkonstverk hemma?
Jag har ingen konst uppe än direkt, men favoriterna är bilderna från Disneyland i 50talsanda som jag köpte 05 när det var 50årsjubileum där.
Vad samlar du på?
damm? :D
Din inredningsstil?
Tyvärr ingen alls.... jag vill väl mest har det lite rustikt tror jag...
Ditt största förvaringsproblem?
Garderober helt klart. Garderoberna är skitkorkade o allt får ju inte plats i byrån heller. det är hopplöst som fan.
Bästa fyndet?
Allt vi FICK från Kajs pappa såklart. (soffor, bokhyllor, köksbord o stolar)
Brukar du leka hobbyhantverkare?
Nej det har nog aldrig hänt...
Snyggaste hemmet du varit i?
Oj jag vet faktiskt inte... svårt svårt.. ingens? :P ingen har det så som jag vill ha det iaf.. hmm..
Bästa inredningsbutiken?
Beror väl lite på vad man vill ha kanske, men ikea är ju himla käckt, lagerhouse med, o så urban outfitters kan ha skoj saker, o ja jag vet inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback