EFIT- Ett Foto I Timmen

"Sorbe" på buke tyckte att vi skulle köra en EFIT idag, o jag missar alltid att vara med, så nu tänkte jag att det var dags! :D så här är min 17e februari 2007.

Kikar i tråden där stolen påminner oss om att det är dags att börja!


straxt efter 1 borstar jag tänderna inför sänggåendet

klockan är lite efter 11 och jag vill verkligen inte gå upp....
29516-30

får höra att MOTAS har nya banor så jag bestämmer mig för att spela!

o ungefär en timme senare har jag spelat klart, dom nya banorna var rätt tråkiga och alldeles för enkla

marsvinnen knorrar o jag ser att höt är slut, så dom får mer!

runt 14 är det dags för oboy. myyyyyyycket pulver ska det vara!

lyssnar på Johnny Cash o bestämmer mig för att kika på videon till God's gonna cut you down, där bla Johnny Depp är med i videon. mummans!

vid 16 tycker jag att det nog är dags att borsta tänderna, klä på sig mm...

sen kikar jag i ELLOSkatalogen för att få lite inspiration

åker ner till ICA för att handla o det här är en av ruinerna man åker förbi, klockan har precis passerat 18

middagen består idag av minibaguetter med brie, tomat och lite färsk basilika

sedan klockan 20:00 är det äntligen dags för helgens omgång av melodifestivalen

och på något underligt sätt försvinner semlorna?

runt 22 bestämmer jag mig för att plugga på lite ord inför högskoleprovet

sen är det dags för lite kvällsmys med Glenn o Roland

och vips så är klockan nästan midnatt och jag sitter o redigerar alla bilder som tagits under dagen!


det var min dag det.
mer eller mindre iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback