en lång lång lista

inte snodd från varken karro eller nio! det ni!
däremot snodd från buke såklart ;)

Blond eller brunett?
Hemmakväll eller utekväll? jag diggar ju bägge ju!
Svart eller vitt?
Bärbar dator eller stationär?
Glass eller godis? glass glass i stora lass lass lass ja jag är galen i glass!
Jeans eller mjukisbyxor? iaf om jag är hemma. då är det mjukisarna på! direkt!
Fotboll eller innebandy? jag vägrar välja! pest eller kolera.
Ringa eller sms:a? I'm a smsaholic
Beethoven eller Mozart? ska man faktiskt veta skillnaden???
Soptunna eller papperskorg?
Bush eller city?
Bio eller bowling?
Enkel eller dubbel säng?
Cocacola eller fanta?
Nagelsax eller nagelknippsare? (går ju inte att klippa höger hands naglar annars :P)
Blyerts eller bläck? när jag löser korsord... :o
Sony ericsson eller motorola?  fast helst nokia
Mp3mobil eller ipod? nano dessutom
Blått eller gult?
Spray eller vax?
Halsband eller armband?
Linne eller t-shirt? man kan glömma att raka sig under armarna utan att det blir pinsamt!
Stol eller pall?
Duntäcke eller vanligt?
Badskum eller badkulor?
Digital klocka eller vanlig?på väggen vill jag ha vanlig, på armen gärna digital
Vatten eller mineralvatten?
Cider eller öl?
Brunögd eller blåögd? bra avelsmaterial är en kille som är blåögd så att jag får blåögda barn
Sex eller hångel?
Osminkad eller sminkad? fast inte om jag är hemma eller i stallet
Halstabletter eller tuggummi?
Tidning eller bok? typ min häst eller en korsordstidning
Silikontuttar eller naturliga?
Siden eller flanell? det är fucking iskallt i den här jävla lägenheten
Skridskor eller skidor? fast jag kan inte åka längre.. så helst hade jag valt snowboard.
Sommar eller vinter? men ibland vinter
Bada eller sola?
Utomlands eller hemma? och då är ju hemma i usa inräknat! ;)
Långa eller korta naglar?
Långt eller kort hår?
Lockigt eller rakt? fast mitt är varken eller
Mobil eller fast telefoni?
Snus eller cigaretter?
Piercing eller inte?
Långa människor eller korta människor? eeehhhhhh?????????
Navelpiercing eller tungpiercing? I got both
Thailand eller brasilien?
Kaffe eller nes kaffte? (så fyndigt.......)
Bruna bönor eller bönor?
Plastblommor eller blommor?
Piggelin eller twister?
Flipupp mobil eller naturell? naturell mobil???????
Flipflop eller tofflor?
Soluppgång eller solnedgång? fast att man är vaken tills den går upp
Prisonbreak eller o.c?
Hårspänne eller diadem?
Adidas eller nike?
Snowboard eller slalom?
Rakvatten eller after shave? är inte det exakt samma sak?
Scream eller scary movie?
String eller hipsters?
Häst eller hund?
Baddräkt eller badmössa?
Iste eller te?
Varm eller kall oboy?
Kaffelatte eller cappucino?
Höst eller vår?
Födelsedag eller julafton?
Ge eller ? ska man skämmas nu? :o
Harry potter eller sagan om ringen? fast bägge är bra... men snart kommer sista.. iiihhhhhh.
Kalle anka eller Musse pigg?
Vattenpoker eller klädpoker? jag kan inte vattenpoker?
Stake eller ljusstake?
Stjärna eller måne?
Stereo eller TV?
ICA eller Konsum? inga pengar till sossarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback