no no no sleeeep

jag vill inte sova. så jag gör en lista jag hittade på någon random blogg jag kikade.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: bergodalbana som för tillfället landat på apatisk?
Favoritgodis: choklaaaad
Är det nåt du absolut inte äter: kött
Kläder just nu: jeans o en träningströja som håller en torr.
Musik just nu: TVn, dvs inte musik. alltså just precis NU, men allmänt just nu så är det U2 o Green Day- the saints are coming
Vad sa du senast: pusspuss, till cissi i telefon.
Favorit-hangout: stallet. lätt.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ förr, jane austen, rikemansbarn då.
Sommarplaner: sommarn är ju iofs långt borta. men kanske åka nånstans o jobba häst, eller jobba på grönan, eller nåt annat. vet inte.
Fisk eller badkruka: beror ju på men bada är sjukt nice.
Saft eller alkohol: beror ju på humöret, jag väljer ju inte alkohol när jag ska sitta hemma själv, men inte saft om jag ska på fest.
Hur många kuddar sover du med: två till mig, två som är robbans.
Favoritväder: ca 20-25 o sol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, ehh öhhh.. en kompis?
Spelar du nåt instrument: lite piano, lite tvärflöjt, ännu mindre gitarr, eh öh ja typ.
Morgon- eller nattmänniska: *tittar på klockan* nattmänniska.
Sparare eller slösare: slöööösa
Vem är viktigast för dig: just nu så skulle jag vilja säga hästarna.
Bästa film: american history x
Tror på liv på andra planeter: ja fast kanske inte i vårat solsystem direkt.
Har du några homosexuella vänner: jao.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja. utan tvekan.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: om jag ska ha några alls blir det nog 2 eller 3.
Bio eller promenad: varken eller? eller hur kan man välja mellan dom två? va?
Är du kittlig: jo fast ibland går det att kontrollera, ibland inte. :p
Snarkar du? jao. högt som fan ibland med. :D
Stjärntecken? skorpion
Äckligaste insekten: det måste nog vara fästingar.
Det här är jag bra på: hästar, lyssna, o en jävla massa annat, orka rabbla.
Bästa bok? harry potter. kan det bli juli snart?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? oj vad svårt. men superstark kanske? eller osynlig? eller jag vet inte. fan va svårt.
Vad vill du jobba som? veterinär, för häst eller smådjur.
Chips, morötter eller godis? chips eller godis beroende på humöret.
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? njae. jag bloggar ju istället. :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? det har jag ju redan gjort. piercings i piercad ordning: örsnibbarna o öronkanten, tragus, tungan, naveln, industrial, conch. o så en kokopellitatt på höger ben.
Stökigt eller välstädat? stöööökigt
Gungar du på stolen? hemskt gärna om det är en gungvänlig stol.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jag skulle vilja men tror inte jag skulle våga!
Vilken hand håller du gaffeln i? beror på om jag har en kniv eller inte.
Hur många syskon har du? en äldre bror.
Är du rädd för blod? inte det minsta.
Saltar du på maten? inte typ pannkakor, men annars saltar jag gärna.
Gillar du att sjunga? bland det bästa som finns är att sjunga högt och falskt i bilen! :D
Anser du att du är stark? menas det fysiskt eller psykiskt? fysiskt har jag jävligt starka ben men är för övrigt ganska svag. psykiskt är jag stark trots mitt mående.
Brukar du sola? om jag orkar. :D men inte solarium, får vara äkta vara.
Vad gör du om du får hicka? tar gärna lite vatten eller nåt i munnen, ett djuuuupt andetag o håller andan så länge jag kan, när det börjar dra ihop sig med andningen sväljer jag vattnet i många små omgångar, så många sväljningar som möjligt! funkar varje gång! :D
Använder du knark? jag använder knark till att tvätta toaletten!
Kaffe, te eller inget? te om jag nu måste välja, men varm choklad mmmm....
Vad längtar du mest efter just nu? att komma in på veterinärprogrammet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback