snurra hit och snurra dit!

sitter här o är alldeles yr.
håller på att sätta ut efexorn och det ger en lite gratisfyllor som inte alltid är så roliga. tidvis blir man verkligen JÄTTEYR. men det funkar ändå. man överlever! :D

imorn måste jag gå på min jävla biologi om dom inte svarar på mitt mail om prövning som jag skickade igår. jag vill inte gå. har inte vart där sen första lektionen. det är ju pinsamt. eller nej det är det inte. men ändå. :p
igår var en trevlig dag. började med att åka till knivsta o hämta en bukenisse där, sen åkte vi in till stan o mötte upp några andra för lunch på Combo. maten var ruskigt god och ruskigt mättande! mums!
sen var jag på ett informationsmöte/intervju för ett jobb som telefonintervjuare och jag kommer bli kallad till att provjobba. samtidigt ringde dom från det där nattjobbet som pengaräknare, pratade med henne idag igen eftersom jag inte kunde svara igår och ska dit på intervju på måndag. hej o hå!
sen åkte jag hem o bytte om innan det bar av till stallet. tjatade lite skit med maria och maria innan jag gav mig på att få ordning på hästen o rida ut. smart som jag är så tänkte jag att ja rida ut blir bra. ridhuset tar jag på torsdag. underlaget är ju dock vidrigt nu så det blev bara skritt. i -12. :D :D :D

sen tjatade jag en massa skit med tekla o blev kvar ganska länge. min fd chef kom också eftersom hon skulle låna två av hästarna till en kurs. men det gick faktiskt bra att träffa henne så.

idag skiner solen o jag känner att jag borde göra något utomhus, men så ska man orka också.

ikväll ska jag iaf till Cissi o Thomas o äta middag. trevligt trevligt! :) sen imorn har jag mitt första pass i stallet, har insläpp/kvällsfodring, men det blir säkert bra.

i måndags var ju daniel med till stallet för att fota när jag red Tiiu.
Så här kommer äntligen lite bättre bilder på henne! :)

tiiu1

o så en rolig galoppbild. hela hon ville bara dra iväg i en brallrepa, men hon höll sig i skinnet, underbara sak! :D fast man ser ju hur hon verkligen tar i! :D

tiiu2


jag är verkligen helsåld på henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback