utnyttja inte min blogg!

ja så tänkte jag när jag läste en kommentar jag fått.
nån random brud som spammade.
fast så kollade jag upp det hela o så tänkte jag att what the hey varför inte!

det kostade inte mig något att hjälpa henne få snygga saker helt gratis.
så nu tänkte jag att folk ska få hjälpa mig få snygga saker.
som sen kan guilta folk till att hjälpa dom få snygga saker. :D

det är gratisgenerationen jag pratar om.
om man blir medlem o fullföljer ett erbjudande (eller man ska få ihop 1 poäng, så det kan bli två erbjudanden á 0.5 poäng) och sedan värvar 7 nya medlemmar som också fullföljer erbjudande så får man en pryl. om man sedan värvar ytterligare 13 medlemmar som fullföljer erbjudanden så får man en till pryl. det finns både erbjudanden som kostar pengar och sådana som är heeeelt gratis.
och det är inga dåliga prylar man får heller! :O

så jag tycker allt att ni klicka lite enkelt här o bli medlemmar med mig som värvare.
antingen går ni bara in på sidan o fyller själva in mitt ID- 62752, eller så följer ni länken.
det tar bara några minuter och även om ni inte har någon lust eller ork att värva egna så gör ni ju faktiskt en god gärning. dessutom får ni en guldstjärna från mig. ;)
http://gratisgen.se/?ref=62752

o så är ni extra bussiga o kontrollerar så att rätt värvar ID står med när ni blir medlemmar.

ok?

 snälla?

PLZ?????

*längtar efter en webcam o ett hemmabiosystem*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback