lagerkaka

min grej är ju att sno saker från karro som i sin tur snott från nio.
men den här gången snor jag direkt från nio, eftersom karro inte gjort den! :O

Layer cake

LAYER ONE:
Spell your name with bands/artists:

L Libertines
Idol, Billy
Suede
Audioslave

L  Lisa Miskovsky
U  U2
N  Nine Inch Nails
D  Depeche Mode
I    det finns bara skitband på I så jag vägrar. så det så.
N  Nickelback

LAYER TWO:
-- Birth date: 24 oktober 1981
-- Nickname: lillalisa, med z
-- Righty or Lefty: höger
-- The shoes you wore today: inga skor än, men blir det skor blir det dc
-- Your perfect pizza: panpizza med god ost o svampinjoner

LAYER THREE:

-- Your best physical feature: ögonen är en klassiker
-- Your bedtime: Beror inte det på när man ska gå upp?
-- Pepsi or Coke: Coke
-- McDonald's or Burger King: mcD

LAYER FOUR:

-- Smoke: när jag känner fört
-- Sing: när jag känner fört
-- Take a shower everyday: när jag känner fört. eller iofs när det behövs. :D
-- Do you think you've been in love: måste man tro, kan man inte veta att man vart det?

LAYER FIVE:

-- Want to get married: ja. på tjolöholm.
-- Get motion sickness: ja fast inte alltid.
-- Think you're a health freak: hehehehhe... får man ljuga i sin blogg? :D
-- Get along with your parents: oftast iaf
-- Play an instrument: inte så mycket längre. men jag kan lite piano o tvärföljt o lite lite gitarr.

LAYER SIX:

Have you ever...

-- Done a drug: ja. eller done o done. men lite kanske?
-- Eaten an entire box of Oreos: inte på en gång faktiskt. o det är tom sant!
-- Been on stage: yesbox
-- Gone skating: jag var en isprinsessa när jag var liten. nu kan jag knappt stå på ett par skridskor! :(
-- Stolen anything: neeeeeeejdå. aldrig.. eller?
-- Played a game that required removal of clothing: jodå det har jag. -If so, was it mixed company: svaret är ja
-- Been beaten up: nej det är jag som slåss!

LAYER SEVEN:

-- Age you hope to be married: 30 kanske? 35? usch. aldrig. bläääää.. jag är gammal! :(
-- Number of Children: ska det vara ungjävlar ska det vara 2-3 styckena.

LAYER EIGHT:

-- Number of people I could trust with my life: oj jag vet inte. någrastycken. 3 kanske jag vet inte riktigt.
-- Number of CDs you own: jag vet faktiskt inte.
-- Number of tattoos: en kokopelli!

o nu ska jag sy på mitt schabrak! så det så!

Kommentarer
Postat av: karro

hehe jag snodde visst, men liiiite efter dig. ;)

Postat av: Anna Nio

Värst vad det stjäls från mig här då! :D:D

2007-02-06 @ 12:19:59
URL: http://mehearties.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback