enbart i TVns förtrollade värld!

på spaning i new york är ju ett hemskt bra program, iaf enligt mig, och det vet ju många av er. men nu vill jag bara kräkas. sipowicz och connie gifter sig. och jag vet inte om det är jag som slutat tro på sann kärlek eller om jag bara känner mig allmänt oromantisk, men det känns ju SÅ TROVÄRDIGT hela deras förhållande. och att det dessutom var HON som fick kämpa för att få honom. hahahahah...

och skulle dom göra det samma åt andra hållet någon gång? att den riktigt fula nyktra alkoholistkärringen fick den unga snygga killen?

jag menar- titta på dom- känns det riktigt rätt?

och nog för att bilden på henne är hyffsat tillfixad, men ändå, you get the picture! ;)

image114

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback