hurra! den passar!

alltså.
fyfan vad tidiga morgnar inte är min grej. nog för att jag alltid vetat det. men fyyyyyyyyy vad jobbigt det var imorse. tack o lov var peter lika trött han, så vi kunde tycka synd om varandra över att behöva gå upp så tidigt.

dagen flöt på EXTREMT lugnt och jag jobbade bara till 12 och inte 13 vilket man brukar göra. o från 11:20 ungefär hade jag sällskap av sandra som ville komma tidigt för att få koll på buffén som skulle göras iordning för imorn.

fick lite hastigt o lustigt lära mig hur man bokar in folk på tider också. coolt!

åkte hem o mötte upp mamma och den ena amerikanskan som kommit imorse, o åkte sen o fikade o visade runt lite i gbg i väntan på den andra amerikanskan, vars flyg vi trodde var superförsenat... dock visade det sig att hon inte var det så ilfart till landvetter. o hon hade ju med sig mitt lilla paket från torrid! jag slet upp det så fort vi kommit hem och provade klänningen! sitter skitbra! GÖTT! så nu har jag en söt klänning att ha på cissis bröllop! helt otroligt! :D

så frågan är nu:
skor? sjal? smycken? hår? vad tycker ni? jag har en typ virkad sjal som är silvrig och hyffsat snygg.. funderar på den?  men resten? :O
image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback