nu ÄR jag verkligen bitter

jag tog bort det förra bittra inlägget eftersom det nu är överspelat. there is nothing I can do och jag hoppas innerligen att det blir så bra det bara kan.


men nu är jag istället bitter på riktigt.
när man är på bröllop så hålls det ju tal. och det pratas om hur man är menade för varandra och alla skålar för det och alla är så lyckliga. det slog mig verkligen när cissis mor höll sitt, och berättade att cissi sagt att hon träffat mannen i sitt liv. och det var så lyckligt att dom nu gifte sig.

jag undrar om man bara får en mannen i sitt liv, och vad gör man i så fall när det aldrig kommer bli så?
jag vet precis vem jag vill leva mitt liv med, gifta mig med, skaffa barn med. men det kommer inte ske. får jag någon ny mannen i mitt liv då?
eller är det kört?

Kommentarer
Postat av: karro

hej! jag har bytt bloggadress till http://karriedoll.blogspot.com. ut med det gamla, in med det nya. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback