PK my ass?

haha. någon på buke la in en länk till det här testet. haha. sjukt roligt! :D

mitt resultat:

PK-faktor: 2%
Det känns som om du gör ditt yttersta för att jävlas med andra, allt för att framstå som politiskt inkorrekt som möjligt. Att lägga på ett konstgjort censureringsfilter i din vardag är det sista du skulle göra. Du motiverar din rätt att få uttrycka dig på just ditt sätt med att vi ju "lever i ett fritt land".
Att uppnå en PK-faktor på 2 % är en bragd i sig, du kan mycket väl vara den förste personen som fått det i det här testet. Kanske har du klickat på de minst PK-iga alternativen helt medvetet bara för att få läsa den här texten, eller kanske är det faktiskt så att du fyllt i din egentliga åsikt.
Visst har du all rätt i världen att tycka som du vill, men för allas trevnad kanske det vore klokt att lägga locket på ibland.

Fast jag tycker nog inte att jag är otrevlig eller så, men ibland käftar jag ju för käftandets skull... men ja.. jag vet inte.. hahahaha...

Gör testet själv vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback