tidiga morgnar

idag fick jag kliva upp tidigt för att åka till jobbet, åkte dock lite sent men man får ju börja senare på söndagar så... hade sovit väldigt oroligt pga att jag läste harry potter alldeles för sent. dock 6ans bok, kommit halvvägs iaf så jag kan börja på den sista. men jag vill inte läsa den sista. bajs! :(

rejäl ångest hela dagen. hemskt kul. inte dödsmycket att göra på jobbet vilket gjorde mig glad då jag trodde att jag skulle kunna gå tidigt med gott samvete, dock kom ju en hel drös folk senare. men jag smet 1½ timme tidigt ändå, för så hemskt mycket folk var det ju inte. viktor var iaf på gott humör o sen kom peter o gjorde det hela ännu mer drägligt. däremot hade jag ju en låg dag, o så kommer tykna kunder o ska vara otrevliga. på morgonen gjorde jag iordning lite oboy till mig, o lyckades skumma mjölken skitfint! :D så när jag senare fick en cappuccinobeställning trodde jag att jag skulle lyckas igen, vilket jag först gjorde men sen dog skummet helt innan det var varmt nog. jag beklagade detta varpå kunden säger att ja den såg ju faktiskt bedrövlig ut.... sen kom en till cappuccinodrickare, samma sak hände med skummet, dock inte fullt lika illa. den kunden var dock en pärla som tyckte att den såg alldeles förträfflig ut! :)

sen var det lite annat också som en normal människa skakar av sig men som jag känner BAJS och att jag vill skrika, gråta och aldrig gå dit igen. :/

samma gäller min stundande utbildning. pratade om den med Lena och hon satte ord på mina funderingar "jaha vad gör man sen då?". jävla SKIT! jag vill inte. :(

och imorn ska vi upp till stockholm för att packa all skit o få hem det. skitskoj verkligen. vi ska ÅKA klockan 6. hurra.
och sen att leva så tätt inpå min mor som jag fungerar så hemskt dåligt ihop med är inte heller något som förbättrar mitt humör direkt. hon är inte dum eller elak på något sätt alls. men vi fungerar verkligen inte ihop. utan att mena det trycker hon på ALLA knappar som får mig att bli vansinnig varpå vi bråkar rätt hårt och jag får sedan sitta med dåligt samvete över hur illa jag gör en person som aldrig velat mig något annat än gott. men man kan ju tycka att efter snart 26 år borde hon lärt sig hur hon INTE ska göra?

bajs igen. jag ska lägga mig i sängen o gråta en skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback