give me some lovin

jag är helt löjligt jävla kärlekskrank.
jag spanar på precis ALLT jag ser, för att se om det är något att titta på. mina hjärna rotar igenom precis ALLA jag känner för att se om något skulle kunna duga. idag kom jag tom på mig själv med att kolla upp mitt gamla ex nummer på eniro för att eventuellt ringa honom. herregud. såhär desperat har jag nog aldrig varit. hahaha.. :D

åkte in till stan idag för att träffa ida o magda, höll på svajja ut i en annan fil för att han som körde i vänsterfilen var så sjukt jävla snygg.. fick se honom ett par gånger till också eftersom vi körde om varandra ett par gånger... stirrandes på varann.. hahaha.. så kommer jag på mig själv med att svära över att hans bil är dansk så att man inte kan kolla upp det hela.. som om att jag ändå hade gjort något åt det. :P

hade iaf en trevlig dag på staden. stackars Ida är gravid och alldeles jättenojjig över det hela. hon har haft lite problem med magen (inget farligt alls o ungen mår jättebra, men det är obehagligt för henne o hon är skraj) så hon är hemma mycket, men kul att träffa henne! o magda som börjat prata skånska.. alldeles för länge i lund har hon varit. men hon klarar inte av göteborg, vilket jag förstår. hon sa det inte själv men jag antar att det har o göra med att hennes fästman dog. men men. vi gick en svänga på stan, sa hej till fia på villervalla o fikade sedan. vi ska antagligen ses på lördag gänget o dricka någon öl eller nåt! hurra!

så åkte jag hem o fortsatte mitt drömmande efter en karl.
jag har tex aldrig tyckt att David Boreanaz är sådär skitsnygg, minns hur alla bara äääälskade honom som Angel i Buffy o blev överlyckliga när Angel kom som egen serie men jag fattade aldrig riktigt grejjen.. nu ser jag till att vara vaken varje dag innan Angel börjar på 6an, och försöker se alla avsnitt av Bones som visas, både nya som gamla... bara för att han är het...

image94


sen så nu är det NYPD blue, vad tusan det nu heter på svenska.. på spaning i new york kanske? o där är mark paul gosselaar med, han var ju som yngre värsta tonårsidolen o heartthrob no 1 osv. min kusin var ruskigt kär i honom, men näää, han var lite för smörig för mig.. men som äldre o polis med vissa problem. yum.

image95


sen har jag blivit lite sådär barsligt kär i Pete Wentz i Fallout Boy. hahaha. ruskigt löjligt, men han är så sockersöt att jag bara smälter! ;) fast samtidigt skäms jag över det hela.. hahaha... :D

image96


hahaha.. herregud.. jag måste ut o ragga tror jag, bara för att bli av med det hela...

fast samtidigt så vill jag inte det för jag orkar inte med det hela..
jag har ju den där dumma som vägrar prata med mig. o det har vart ganska bra på senare tid, eftersom han inte synts till på msn o så, o även fast man då undrar varför så slipper man iaf bry sig.. så är han tillbaka o det gör så ont för man vet att skriver jag så får jag ingenting tillbaka. fast jag kan inte låta bli att försöka. för man vet ju aldrig? det händer ju faktiskt, lite då och då, att man får svar. idiot. fan vad jag önskar att jag klarade av att bara säga enough is enough... men kanske i ett annat liv? :P

jaja.
sluta vara bitter o fortsätta vilja ha allt jag ser.
ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback