härmapan

både karro o nio har ju kört den här, så då vill jag också! ;)

ACCESSOARER
Väska: en snygg svart Jouni Exclusive i mocka
Plånbok: svart med en rosa revolver på, köpt i Santa Barbara i pisskvalitet, men snygg är den! ;)
Solglasögon: jag har inga för tillfället :/

TEKNIK
Mobiltelefon: Nokia... hmm.. 6103 tror jag.
Tv: Jag vet inte vad det är för märke, den är egentligen min brors dessutom o är än så länge kvar i sigtuna.
Dator: hp pavilion

BADRUM
Tandkräm: gärna crest eller sensodyn
Tvål: dove
Hårprodukt: fudge i mitt hjärta!
Huvudvärkstablett: treo eller treo comp
Doft: Hugo Woman (heter den så? den runda?), Laura- Laura Biagiotti och den bästa Goddess- Baby Phat
Hudkräm: Jergens nånting som mamma köper i USA samt Papaya från Madame Chic
Till ansiktet: Helst Mary Kays produkter men just nu är dom slut
Schampo: Fudge Wet Head tror jag det är
Balsam: Fudge något annat tror jag

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa utan smak är godast och Vichys med papaya mango eller vad det är för smak på den
Vin: rött som inte är för tungt, fast allra helst skumpelumpa!
Bröd: hönökaka! :D :D :D helst åkes!
Choklad: mjölkchoklad från marabou

HEMMA
Säng: den här eller den i sigtuna? här 105cm från wonderland- helt wuuuunderbar! sigtuna 180 med massa madrasser från IKEA, grymt skön även den.
Lakan: ehh.. ingen aning. :D fast mamma har köpt nya skitsköna i usa till mig! :)
Porslin: jag själv äger 4 tallrikar och skålar från IKEA. :D

FÄRDMEDEL
Bil: volvo s60 D5, fast lite annorlunda eftersom det är lite av en prototyp
Flygbolag: jag diggar KLM!
Taxibolag: sällan alls, taxi 020 och taxi göteborg eller kanske kurir?

MEDIA
Magasin: Ridsport
Tv-kanal: mest 5an
Dagstidning: läser ingen dagstidning
Sajt: http://www.bukefalos.com

ÖVRIGT
Frisörsalong: The Tube
Bank:
SEB, men ska troligtvis byta till bohusbanken eller vafan mamma o pappa bytte till
Cykel: En mörkblå Trekker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback