inte alltid som man tänkt

inatt sov jag inte ens en kvart.
astman satte in o jag kunde inte sova ens sittandes som jag brukar kunna. väste o hostade o svettades. gick upp o duschade o grät av utmattning o ringde karin för att se hur vi skulle göra, eftersom jag inte skulle klara av att både jobba och köra upp till sthlm. hon beordrade mig att vara hemma från jobbet så att jag kunde köra oss till sthlm, så jag gjorde så. lyckades somna nångång innan 8 o sov till 13:30, men drömde mardrömmar om hur jag lämnat karin i sticket på jobbet. :S

har haft en sjuk spänningshuvudvärk hela dagen dock, men det börjar gå över. vart iväg o skickat tillbaka två av linnena från ellos som var för stora, handlat på systemet, packat saker inför helgen. så nu ska jag åka o köpa en luftmadrass o sen åka vidare till karin o sen el stockholmo!

trevlig midsommar alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback