jag hatar pollen

fyfan vad mycket skitpollen det är i luften.
vaknar varje natt av nysattacker (10-15 nysningar på raken) och av kliattacker i hals o näsa. det är helt fruktansvärt jobbigt o jag vill bara dö typ hela tiden.

sen så mår jag piss också.
så vi får se vad som händer eller nåt.

roland o glenn mår superduper i sin nya bur, dom har inte dött av värmeslag dom senaste dagarna heller, skönt det. mamma tycker också om dom numera, vilket är lite skoj. o pappa kommer nog också tycka att det är skoj när han kommer hem om en vecka.

idag var jag o mamms iväg in till stan för att se när Götheborg kom in, rätt mäktigt alltså. tror jag ska börja segla eller nåt. det är så jävla gött ute på havet! tog bilder idag men har såklart ingen usbsladd här o pappas kortläsare är med honom till slovenien...

däremot så kikade jag i annas blogg o hon hade morphat så roligt så då ville jag med.
tyvärr inte så bra resultat eftersom jag inte hade några bra bilder, eller orkade inte kolla igenom alla, o utan sladd kunde jag inte ta nytt heller... men gissa kändisen! :D vissa är lättare än andra, o fuska inte genom att kolla vad bilden heter! ;)

image85

image86

image87

image88

image89

image90

och så min personliga favorit, jag blev så jävla snygg nämligen! ;)

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback