melancolie and the infinite sadness

idag har varit en väldigt dålig dag.
skulle åkt in till stora staden o träffat kompisar. men då kompisen vars idé det var bangade så bangade alla. så jag har suttit hemma. idag igen. anna erbjöd sig att jag kunde hänga med henne o hennes kompisar, det är potatisfestival i alingsås = fest. men hur kul är det att festa med folk man aldrig träffat förut när man känner sig som den vidrigaste, äckligaste och mest misslyckade person som någonsin vandrat i ett par skor?

så jag har suttit hemma.
jag har gjort allt för att slippa ångesten, även något så redigt som att städa. men det fungerar ju lagom bra. spela spel helt frenetiskt. städa itunes o fixa ipoden med ny musik. lusläst hela buke. glott på tv. gråtit. gråtit. gråtit.
klädde på mig för att åka till maxi o handla lite glass o hö till grisarna eftersom jag inte vet när jag hinner fixa billigt igen. såg mig i spegeln o ville bara köra huvudet genom den. men insåg att det bara skulle bli jobbigt att fixa ny så det var nog ingen bra idé. funderade på att fråga kicki om hon kunde jobba hela dagen imorn, men kom fram till att jag ändå ville dit, få NÅGOT att göra.

ruskigt bra låt: Tomas Andersson Wij- Hälsingland


Kommentarer
Postat av: Sara

Men hörru! Kom hit och hälsa på vetja! Jag rider träning både imorgon (för B) kl. 18.00 och på tisdag (för nya tränaren T) kl. 20.30.
Och på söndag tävlar jag. Och på onsdag tränar jag troligen hoppning.
Och vem kan knoppa min häst om inte du liksom? ;-) *fjääääskar*

Postat av: Lizan

jag som tänkt höra av mig till dig o höra när du tränar imorn för att det vore skoj o åka o kika! you read my mind! :D
när på söndag är det o var? ska tydligen till stockholm över midsommar men inget är planerat på hur vi åker hem än så! fast jag har inte knoppat man sen... typ... ett år sen? :O

2007-06-18 @ 00:42:09
Postat av: Sara

I'm psychic. ;-)
Tror första start i LC'n var vid typ ett-tiden på söndagen, Mölnlycke. Fråga mig inte var i Mölnlycke dock. ;-)
Skönt ändå med sovmorgon fastän det är tävling, men det innebär väl säkert att det blir en huuur lång dag som helst istället. OM jag nu kommer med då villsäga.

2007-06-18 @ 07:41:56
URL: http://frogstomp.blogg.se
Postat av: lizan

men då går det ju å andra sidan kanske att ordna så att jag är nere i tid! ;)
när får ni reda på om ni kommit med?

2007-06-18 @ 12:19:16
Postat av: Sara

Senast 22:a (typ midsommarafton va?). Hoppas på tidigare dock, så man vet. :-)

2007-06-18 @ 12:31:56
URL: http://frogstomp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback