where to go? what to do?

just det.
jag o tekla pratade ju lite om hästinförskaffande och att mejram inte var till salu o vad jag ska hitta på istället osv. hon föreslog att jag åker med till estland och kikar på utbudet och ser mig om där efter något som passar. och jag tror allt att jag ska göra det. resan kostar ju inte så mycket och jag tror att jag har lättare att hitta en häst jag vill ha där än här. iaf till ett vettigt pris. och psyket är ju nog det viktigaste för mig, och torisarnas psyke är ju faktiskt mer eller mindre outstanding! :D

sen så sitter jag o drömmer om att se tomas aw live. han ska ju spela i falkenberg den 5e, står det på hans hemsida, på visfestivalens hemsida står det dock inte, däremot står det artist på gång eller nåt sånt så det borde väl vara han. endagsbiljett dit kostar 340:- och det var väl inget superspännande i övrigt där. sen spelar han den 6e i strömstad på the cod. har dock ingen aning om hur mycket det kostar och han skulle enligt deras hemsida inte gå på förrän midnatt och cissis bröllop är ju dagen efter. vet heller inte hur mycket det kostar på the cod. visfestivalen är ju dessutom utomhus om jag inte missförstått det hela, vilket känns lite vanskligt. dock behöver man kanske inte köpa biljett förrän man vet hur vädret blir. och så tillkommer ju bensin och tid för resa.

i övrigt spelar han inte jättemycket och bara långt bort om man inte vill vänta till oktober och se honom på storan den 7e och kostar då 230:-.

attans abbans vad ska jag göra?
karin var hemskt sugen på att följa med så då kan man ju dela kostnad o körning.


hmm.. tror falkenberg skulle vara det rätta valet... dock är det ju möhippa den 4e så risk finns för baksmälla.. men ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback