dags att tävla nu eller?

nu är det kommet.
det lilla kortet.
släpade med mig sandra till täby centrum där vi köpte getter till emilia o sen ut till veda för att hämta korten (till mig o Cattis som också var med). vi blev dock sittandes ganska länge för att se på hopplektioner o jävlar vad jag saknar ridskolelivet... o att hoppa! :D

men nu har jag mitt kort iaf. :)

grontkort


i övrigt så är väl allt som vanligt.
går runt med en liten svag känsla av panik i mig.
hoppas att det beror på att högskoleprovet närmar sig alldeles för fort med alldeles för lite plugg o att jag verkligen verkligen VILL lyckas på det men antagligen inte kommer göra det. :S

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Huvvaligen, nu sitter du väl och skriver antar jag. Tänker på dig och håller tummarna! :-))

Grattis till den lilla gröna lappen återigen. Bara att ge sig ut nu då! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback