dumma dumma carrie

jag har lyckats låta bli att titta på repriserna av sex and the city som går på nätterna nu. men så idag så var 3an på när sandra gick o la sig o jag har inte orkat byta... så blev det dags för det. o dumma dumma jag bytte inte kanal. dumma eftersom det var avsnittet när carrie o aidan bryter upp (andra gången, när dom är förlovade).

jag hatar det avsnittet. för aidan är helt jävla perfekt. o carrie bara sabbar skiten. eller ja. hon gör ju inget dumt just då egentligen. men jävla Big.

o jag hatar att det sitter så mitt i prick.
kan inte se ett enda avsnitt längre, eftersom även dom som inte alls handlar om det så vet jag ändå hur serien är. o jag kan inte låta bli att hoppas att jag kommer få min Big tillslut också. men jag vill inte hoppas det. speciellt inte efter dom senaste veckorna. herregud, kan någon spola tillbaka tiden till 99 o få mig att inte gå på den där jävla festen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback