flytta hem?

ja jag vill verkligen.
men jag vet inte.
kan man leva med att inte bli det man faktiskt alltid velat bli?
o vad ska jag bli istället?


hästarna är det enda som fungerar just nu.
igår red jag bägge, herda var superfin på uteritten förutom en bock åt sidan så jag nästan åkte av. :P Tiiu red jag i ridhuset o hon var riktigt fin.
idag red jag o tiiu ut med ingela o herda. gick riktigt bra. tiiu var pigg som fan men vi kunde galoppera ganska långt i ett riktigt lugnt tempo. o hela ridturen var bara så härlig. mådde så bra efteråt helt harmonisk. så fick jag beröm från ingela om hur fin tiiu var i förrgår när vi bägge red i ridhuset. skoj! :D


o nu sitter jag här o är helt desperat efter ett ragg.
haha.
ragga på mig! :D

Kommentarer
Postat av: pernilla

Är det slu du vill på?
går det inte att läsa därnere?

Annars kan du väl flytta hem över vår/sommar och komma tillbaka till hösten?

Postat av: lisa

både vet och agronom finns ju bara på slu ultuna.

flytta hem över sommaren går såklart, men då går jag miste om sommarjobbet med att köra hästarna. vilket hade varit grymt skoj också. men går det inte på högskoleprovet nu på våren heller så ska jag noga kolla igenom alla GUs utbildningar för att se om det inte finns något annat som kan locka...

2007-03-02 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback