ja se det snöar igen!

idag vaknade jag (eller jag halvsov) av att dom ringde från jobbet äntligen.
ska dit o skriva papper på torsdag o sen sa hon något om att börja utbildningen på måndag.
blir alltså ingenting med det andra jobbet jag blev erbjuden, även om jag är sugen! :P

igår var jag o sandra lediga efter den långa dagen i lördags. men idag var vi ute hos hästarna igen. mockade först o svor över vädret- det SNÖADE!!!!! ganska mycket också. o jag ville verkligen verkligen inte rida i ridhuset igen. så vi bestämde oss för att rida ut ändå o tur hade vi för det slutade snöa straxt innan vi skulle ut. Sandra red Aigur som såg riktigt fin ut, blev sugen på att prova honom själv faktiskt! :D jag red Vintset och undrade vart den rädda jag tagit vägen. Rida ut på en unghäst som man inte har någon aning om hur han är ute eller när han reds ut senast... men han var supercool så inga problem där inte! :)

Sen tog vi ut Tiiu o hade sitsträning på henne, fast Sandra satt så fint så det var inte så mycket o säga faktiskt. :D


En bonusbild på min nya älskling Vintset, lite nerförsbacke o sitsen är som vanligt hemsk. men ändå. :P
vintsetmars

Kommentarer
Postat av: pernilla

Fining!!

ang lastproblemen läste jag faktiskt en grej på buke idag. Tröja runt huvudet så gick deras tjurskalle på, kanske nåt att pröva?

Postat av: lizan

fast dom har provat att lägga för ögonen- hon går tills hon känner lämmen, då är det tvärnit igen. :/

2007-03-20 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback