mörkt

jag sitter här i en kolsvart lägenhet och orkar inte röra mig ur fläcken.
jag är hungrig, måste städa, måste åka o handla, måste mata marsvinen men jag orkar verkligen inte.
mamma ringer stup i kvarten men jag orkar inte svara.

igår var jag på intervju för jobbet jag så gärna ville ha, nattjobbet.
just nu undrar jag vad fan jag ska ta mig till om jag får det.
för med min vanliga "tur" så lär jag ju få jobbhelvetet, bara för att jag inte vill.

högskoleprovet närmar sig med stormsteg, o jag har inte orkat plugga på säkert en vecka.


det är minst sagt kaos.
totalt kaos.

hjärnan går på högvarv o jag reder verkligen inte ut det hela.

men på torsdag åker jag hem igen.
bara två dagar till. ikväll, imorgon (då jag har både utsläpp o tiiu) o så torsdagen, då jag först har bägge hästar innan jag åker iväg o hämtar daniel o åker ner.

fast bara tills på söndag. för då måste jag o sandra hem igen eftersom hennes praktik börjar på måndagen.

o jag undrar vad som blir bättre av att jag flyttar hem?
vad vinner jag på det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback