en dimmig dag

igår kväll kräktes jag, o jag har mått illa som fan, så jag har bara degat precis hela dagen o köpt två jävla spel på internet, som visserligen är jätteroliga.

går runt o mår helt jävla ruttet i huvudet också.
tvingar mig själv att vara apatisk för att inget känna men man kan ju inte riktigt låta bli heller. ska iaf nog börja flytta hem redan efter nästa helg tror jag... vill inte vara kvar här mer. fast samtidigt så vill jag ju det... det är så ruskigt fint här.. fast det är det ju i alingsås med, o där har jag ju faktiskt sjöutsikt från huset...

sen har jag ångest över glenn o roland.
mamma vill ju inte ha dom, men jag vill inte göra mig av med dom, men samtidigt så vore det ju lite skönt att slippa tänka på dom också o kunna göra vad jag vill... men jag vill ju inte. jag vill ha min misslyckade glenn o perversa roland. dom är ju mina bäbbelibubbeli...

o så är jag så ruskigt ledsen för en internetvän, som mår så fruktansvärt dåligt, och nog aldrig kommer bli helt fri från sina demoner. och man är så fruktansvärt maktlös. jag önskar verkligen att jag kunde göra något för henne, men det kan jag verkligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback