msv nästa?

göteborgsvisiten var ju bara en snabbis, kom ner söndag kväll o åkte hem vid 12 igår. men det var rätt skönt att inte vara där längre också, så man slipper "bo in sig" o sen åka igen. o om mindre än två veckor åker jag ju ner på riktigt. med blandade känslor såklart...

nåja. smart som jag är så tänkte jag ju inte igår angående tiderna. smart att åka från alingsås vid 12 så att man kommer till sthlm runt 4... menmen.. kom fram till stallet tillslut ändå. höll lektion för anki på aigur vilket gick riktigt bra. han blev riktigt fin! :) sen kom tekla med ett kandar till mig! :O eller ja, inte till mig, utan till herda, men ja. så fick vi pusslat ihop det, o sen in med hästen o så ska vi tränsa... man kan säga att hööks storlekar är lite underliga ibland... vi fick göra nya hål för att det var på TOK för litet.. men det blev nog bra tillslut... så ska man rida sen, hur lätt är det? hahaha.. fick typ ont i händerna av att hålla alla tyglar. :D men herda var helt ok med det hela, verkade inte tycka att det var alls konstigt att ha två bett i munnen, trots att idioten som satt på inte hade en aning om vad hon höll på med. :D

men självklart är vi redo för kandar, jag menar, vi ligger ju på en väldigt stadig högre LA och MSVform och gör absolut dom rörelserna. varje dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback