vad bra det går!

ska göra mitt biologiprov (tenta bio b) på fredag kl 13, dvs imorgon. klockan ett.
så har jag inte pluggat alls i närheten av vad jag borde. så jag tänkte att jag går o lägger mig hyffsat tidigt så kan jag gå upp vid 9 o plugga till 15 så blir det bra. ellerhur?

kommer i säng runt 1:30-1:45 (helt ok ändå), ska lösa lite korsord först o märker hur hjärnan min går på högvarv... men tillslut känns det som att jag kommer kunna somna. men nä.. vid 3 går jag o hämtar datorn o spelar spel o slösurfar lite tills batteriet är slut... sen tar det nog en halvtimme till innan jag somnar.

sen vaknar jag igen av min förbannade astma, tog min medicin som inte fungerade, tog en dos till men var vid det laget klarvaken. så jag gick upp istället o får börja plugga nu istället.
efter att ha sovit från ca 4-6.
hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback