fastnat

varför gör jag alltid såhär?
jag får panik över att jag inte lever något slags drömliv, blir bitter över det, får ångest över det och fastnar sedan i det läget och vet inte hur jag ska ta mig loss. det är inte direkt produktivt att sitta o ha ångestfyllda dagdrömmar om något helt totalt orealistiskt.

någon som har några tips på hur man kommer loss?
blir fan helt galen på det! :S

börjar ju då även vela över livet. som vanligt. men vill nog verkligen inte alls bo i skara och funderar tom på att inte läsa klart där. även om det är sista året som är roligast. journalist lockar mest just nu. men då kommer paniken igen över att jag inte bara kan stick with it. bajs på mig typ. :P

o så blir jag sur på mig själv över helgen. för jag lyckades ju inte ens uppnå det jag ville. get back in the game. för att komma back in the game så måste man ju faktiskt gå lite längre än en redan beprövad kompis som alltid är villig. så det enda jag lyckats med är att ge mig nojjor om att det kommer bli jobbigt nästa gång det är dags för fest.

ja jag är dum i huvudet. :P
om inte annat så är jag tydligen det för att jag är en horautmittlivpåinternetjunky. :P

men för att avsluta det hela lite gladare tänker jag meddela att Ida och Patrik idag blivit föräldrar till en alldeles underbar liten dotter! eller jag antar att hon är underbar, har ju inte träffat henne än. :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska jag vara lite ärlig så tror jag inget blir bättre av att hoppa av utbildningen. Så du stannar där, annars får du inga pepparkakor i jul :P

2007-11-20 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback