tack som fan kent

säkert en extremt välanvänd rubrik på bloggar o andra dagboksinlägg. men det går liksom inte att ha någon annan så jag får låtsas att jag är orginell ändå. :)

har precis kommit hem från min andra kentspelning för turnén. och blev enbart sugen på att se mer! jääääääävlar vad bra dom är när dom är bra! jocke var på sitt bästa humör, sami rockade loss som bara han kan och jag såg markus perfekt näst intill hela spelningen. dessutom så älskade lisbergshallen! o superbra ljud! o trevligt sällskap!

åh. den här underbara konsertfyllan man får efter en ruskigt bra spelning.

o jag vill egentligen bara berätta allt. sådär fånigt återberätta precis allt jocke sa mellan låtarna. men det känns så fjortis så jag vågar inte. :D men alltså åh! :D älskade älskade älskade kent. men när alla mantrade sami, o sen gick laget runt, o kom till jocke, o han blev alldeles mållös. det var hett som fan! ;)

ge mig biljett till fler spelningar? :)
o låt mig aldrig glömma hur bra man kan må av ack så små saker!

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback